Realitná kancelária ARISE | Zodpovedne a profesionálne

Ako efektívne komunikovať v tíme a úspešne zvládnuť úlohy?

Realitná kancelária ARISE je na slovenskom trhu od roku 2019. Ku dvom zakladateľom postupne pribúdali ďalší členovia tímu a dnes nás je viac, ako 17. K tomu však treba pripočítať ďalších externistov, s ktorými spolupracujeme. Teraz si predstavte, že každý z nás sa denne pohybuje po celom západnom Slovensku, stretáva sa s klientmi, realizuje obhliadky nehnuteľností, vybavuje administratívu na úradoch. Keď k tomu pridáme ďalších externých spolupracovníkov zabezpečujúcich marketing či právne služby, starostlivosť o dve kancelárie v Bratislave a v Partizánskom, vzdialené medzi sebou takmer 140 kilometrov, iste nám dáte za pravdu, že zvládať komunikáciu, zadávanie a kontrolu úloh, nie je ani zďaleka jednoduché. Vyskúšali sme snáď všetko. Google kalendár, zdieľané dokumenty, najrôznejšie online programy. Nič nefungovalo tak, ako by sme chceli. Až kým sme nenašli Freelo, na ktoré dnes nedá dopustiť zrejme nikto z nášho tímu.

Obrázok, na ktorom je text, vnútri, prenosný počítač, počítač

Automaticky generovaný popis

Bezplatná skúšobná doba na jednotku

Vďaka výnimočnej akcii „Záchranný kruh,“ sme ho vyskúšali na pol roka úplne zdarma, aby sme sa uistili, že to nie je len ďalší online nástroj, ktorý nefunguje tak, ako by sme chceli a potrebovali. Na naše prekvapenie, všetko išlo, ako po masle. Začali sme tvoriť projekty, úlohy, postupne sme k nim pridávali aj ďalších členov z nášho tímu. Ak sme si predsa len nevedeli s niečím poradiť, pomohli nám webináre na Freelo.tv. Tie rozhodne odporúčame, aby ste objavili naozaj všetky výhody, ktoré vám Freelo ponúka. Vďaka Freelo sme ušetrili množstvo času a myšlienok na rozpracované a nedokončené úlohy.

Obrázok, na ktorom je text

Automaticky generovaný popis

Efektívne riešenie aj vďaka meraniu času

Po necelom pol roku sme sa do Freelo jednoznačne zamilovali a dnes naň nedáme dopustiť. Vytvoriť si môžete vlastné pravidlá, vďaka ktorým si, napríklad, nastavíte, ako sa majú úlohy zadávať, či a akého riešiteľa majú a čo sa s nimi má stať, keď sa dokončia. V prípade potreby sa k nim môžete kedykoľvek vrátiť, aj po ich dokončení. Určiť si môžete priority jednotlivých úloh, vidíte všetky aktivity pri úlohách či prebiehajúce diskusie. Meranie času je už len čerešničkou na torte vo Freelo. Vďaka nemu je veľmi ľahké na konci mesiaca vystaviť report, v ktorom presne vidíte, koľko času zabrala konkrétna úloha a vyhodnotiť efektivitu. Jednoznačným bonusom je, že k Freelo sa dostanete kedykoľvek a po priradení úlohy dostane konkrétny riešiteľ upozornenie. Ak teda hľadáte online nástroj, ktorý vám ušetrí množstvo času, stresu a zabezpečí efektívnu komunikáciu, Freelo je jasnou voľbou.